sobota, 21 lutego 2015

04. Chodź przytul mnie.


Chodź przytul mnie…
Chodź przytul mnie mocno. 
Przytul mnie tak, żebym nie miała siły Cię odepchnąć.
Chodź trzymaj mnie w ramionach. 
Trzymaj mnie tak, abym nie była w stanie walnąć Ci w twarz.
Chodź przytul mnie czule. 
Tak czule żebym zapomniała o wszystkim, żebym zapomniała o wszystkim co mam Ci za złe.
Chodź przytulaj mnie długo. 
Tak długo, żeby cała złość zdążyła wyparować zanim mnie puścisz.
Przychodź i przytulaj mnie na nowo, żebym nie zapomniała jak dobrze mieć Cię blisko.
-Sosza.

źródło grafiki : soup.io

3 komentarze:

  1. Piękne słowa !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super ujęte
    memxriess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wiersz z twoich zamieszczonych tutaj podoba mi się najbardziej :) jest taki prawdziwy, ma wyczucie

    OdpowiedzUsuń